Sådan får du et tilbud:
Når du sender et tilbud til RVR, vil jeg tage kontakt til dig enten telefonisk eller personligt for altid at være sikker på at dine forventninger og måden jeg udfører mit arbejde på, hænger sammen så du bliver tilfreds.
Til din information inden du beder mig om tilbud, udfører jeg ikke engangspudsning.
Jeg kan tilbyde dig:Udvendig vinduespudsning Jeg tilbyder faste aftaler, hvor jeg kommer og pudser dine vinduer udvendigt hver 4 eller 8 uge.Du vil altid have en fast uge, hvor jeg kommer. Jeg sender dig en SMS uge før så du ved hvilken dag på ugen jeg vil være hos dig. Du skal sørge for at jeg kan komme til, for jeg flytter ikke på noget der står foran dine vinduer. Jeg pudser i tilfælde af det kun der, hvor jeg kan komme til.Jeg efterlader solbænk og kanter aftørret efter sæbevand.Hvis det er første gang jeg skal pudse hos dig, vil der være et opstarts gebyr, hvis det er nødvendigt med en afrens.Indvendig vinduespudsningJeg tilbyder også indvendig vinduespudsning efter nærmere aftale, du kan bestilles via min hjemmeside: https://vinduespudseren-detrene.dk/Vinduerne skal naturligvis være tilgængelige og vindueskarme skal være tømt, når jeg kommer og pudser indvendigt.
Vask med rentvandsanlægDa jeg ikke bruger stige til høje vinduer eller evt. 1 sal, vil der blive brugt rentvandsanlæg eller traditionelt med stang eller trappestige, dette er for min sikkerheds skyld.
Hvad kan du forvente bliver vasket væk ved en vinduespudsning
Hvad kan du ikke forvente går væk ved en vinduespudsning
Hvad bliver ikke vasket væk ved en normal polering
Er du i tvivl, så spørg altid vinduespudseren hvordan elementer som disse fjernes uden at glasset bliver beskadigetAfrens efter håndværkere eller nybyggeri udføres kun efter aftale.
Ferie, sygdom og helligdageI tilfælde af sygdom aflyses der dagen før aftalt tid, dette gælder begge parter.
BetalingsbetingelserBetalingen skal finde sted senest 8 dage efter vi har pudset dine vinduer. Finder betalingen ikke sted inden for tidsfristen tilskriver vi et rykkergebyr på 100 kr. Vi sender max 3 rykkere, derefter overdrages sagen til inkasso, hvor der må forventes yderligere omkostninger.Du kan betale din faktura ved bankoverførsel eller med Mobile Pay.
Pris regulering kan ske ved
ReklamationSom en del af tilfredshedsgaranti beder jeg dig om hurtigst muligt at du kontakter mig, hvis det ikke har levet op til dine forventninger. Dog senest to dage efter poleringsdato. Herefter sørger jeg hurtigst muligt at rette fejlen så du bliver tilfreds.
Reklamation vedr. skaderHvis du mener at der er lavet en skade hos dig så bedes du som tidligere nævnt kontakte mig seneste to dage efter at jeg har været ude ved arbejdsstedet. Er vi ikke enige i at det er vores skyld, så skal det kunne bevise at det er os, der har lavet skaden før at en eventuel erstatning kan finde sted.
Opsigelse af abonnementAlle vinduespudsninger som foregår under abonnementsordning kan opsiges når som helst ved at kontakte os på tlf.: 24 94 20 60. Det skal dog pointeres at opsigelsen først træder i kræft efter at vi har været forbi dig og pudse en gang efter opsigelsestidspunktet. Dette gør vi for at have stabilitet over for vores kunder samt økonomi.
Ændring af abonnementDu kan til enhver tid ændre dit abonnement. Det skal dog gøres med mindst 4 ugers varsel inden næste poleringsdato. Dette har vi valgt at gøre, da vores kalenderen bliver lavet en måned før.